opus Startet 31.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2009 (redigert) Heisan ! 1. Eldre vindgiver til Silva 400 , passer den på nyere instrument f.eks Silva Star Wind Data og Raymarine ? Vindgiveren har 4 ledere. Silva 400 Digitalt vindinstrument, som presenterer vindhastighet og vindvinkelen 0-180 grader styrbord eller babord. Her Silva Star Wind Data: Og tilleggsspørsmål: 2. For deg, hva er positivt med bruken av vindinstrument ? Redigert 31.Mai.2009 av opus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
opus Svart 1.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 Prøver igjen ! Evt hvor mange ledere har de nye vindgiverne? (Den gamle har 4stk ledninger) Sitér dette innlegget Link to post
bent Christensen Svart 28.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2013 Jeg har ikke noe teknisk Svar,men jeg har ett praktisk. Jeg har ett Silva 400 intrument og nu har givern tatt "Kvelden" da var min idee at du selger din Giver til meg og kjøper en giver som passer det instrumentet du viste bilde av, Det forutsetter selfølgelig Vindgiveren er i orden. MVH. Bent. ring meg gjerne på tlf.45678340 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.