båtfrelst 77 Startet 31.Mai.2009 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2009 Jeg har kjøpt meg båt , og har lyst til å skifte navn på den, hvordan gjør man det? Den er registrert i småbåt registeret, men jeg skal få den omregistrert på meg. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 31.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2009 Du oppgir bare det nye navnet i felter for "Navn" i skjemaet. (Der det står "Båtens navn Eks. “Eva”") Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 1.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 Du skal altså både omregistrere båten på ny eier(deg) og endre navn. Skjemaet fyller du ut her: https://www.redningsselskapet.no/sbr/page?id=274 Sitér dette innlegget Link to post
båtfrelst 77 Svart 1.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 Ok, takk for hjelpen. :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.