kjeterik Startet 1.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2009 Har sedd en type tape som man kan lime framme på baugen slik at man ikke får skader når man støter i mot fjæra eller et berg. Jeg klarer ikke å finne ut hvor det var jeg så det. Jeg tror det var 3M som var produsent Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 1.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 Det beste er vel å ungå å støte mot berg? Sitér dette innlegget Link to post
kjeterik Svart 1.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 Jo det er vel det....:-) Men d er jo noen gang man er uheldig... Sitér dette innlegget Link to post
deep diver Svart 1.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 Keelguard Jeg har dette på min båt, har hatt det i 2 år. Veldig fornøyd. Tåler også att man kjører i isen med båten.. Keelguard Sitér dette innlegget Link to post
kjeterik Svart 1.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 (redigert) det var det jeg så etter. takker....:-) Vet du om noen som selger i norge, andre enn fritidsverden.no? Jeg hadde tenkt meg en blå keelguard. Redigert 1.Juni.2009 av kjeterik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 1.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16146273 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.