wanabee flybridge Startet 1.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2009 Har hørt at der kommer en D3 med dobbel turbo og 225 hk i august.Er ute etter ny motor i min båt og da er denne høyaktuell.Den har lav vekt og mye effekt i forhold til størrelsen.Er her noen som har hørt noe om dette er tilfelle? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 1.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 Stemmer det. Den er under prøving i to passasjerbåter her i Ålesund. Sitér dette innlegget Link to post
wanabee flybridge Svart 1.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 Hørt noen erfaring fra testkjøring så langt da,har de gått lenge? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 1.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 Det er ca 1,5 måne sidan motorane blei montert, båtane går daglig i drift, men eg har ikkje hørt noko resultat frå testkjøringa. Men eg ser båtane nesten dagleg, så motorane går mest sansynleg enda. Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 1.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 .Er ute etter ny motor i min båt og da er denne høyaktuell.Den har lav vekt og mye effekt i forhold til størrelsen. Da er vel faktisk Steyr enda bedre i klassen med 280 hk på 332kg ? er kanskje enda mer høyaktuell den :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.