nives Startet 1.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2009 Med erfaring fra helgens taumøte. ( https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=55220 ) Lurer eg på om det finnes taukuttere til drev. Er klar over at dette finnes til Akslingmontasje. Feks http://www.vannhandel.no/vh/ Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
Dykker Svart 1.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 Taukuttere til VP 290 drev finnes. Se nr. 40, line cutter her. Sitér dette innlegget Link to post
nives Svart 1.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 Flott Takk. Selv om det muligens ikke hadde reddet meg i dag, kan eg absulutt se nytten av dette mot fiskesener etc. Desse kan jo ta knekken på pakninger runt aksling etc.( ikkje spørr, eg veit) Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
Windy37GM Svart 1.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2009 Snakker vi om dubbeditt 42 på linken? Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
xbox Svart 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Snakker vi om dubbeditt 42 på linken? Nei nr 40 Sitér dette innlegget Link to post
Woody Svart 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 (redigert) Prop Protector er produsert av høyverdig (316) syrefast stål. Både Slide-On- og Clamp-On-versjonen monteres enkelt i løpet av få minutter på land, og Clamp-On-versjonen kan monteres under vann av en dykker med bor. Hmmm.. Kunne värt interessant å se hvordan man borer under vann. Redigert 2.Juni.2009 av Woody (see edit history) Sitér dette innlegget "It's difficult to build an ugly wooden boat." Link to post
xbox Svart 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Man kan borre med en luft drevet maskin, eller manuell sveiv Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.