Olav Rundemyr Startet 1.Juni.2009 Del på Facebook Startet 1.Juni.2009 Jeg har en eldre With - 13, som har noen små hull i skroget, helt fremst i bunnen ved baugen. Kan jeg ta av fenderlisten for å ta ut det indre skroget sånn att jeg kan få tømme skroget for mulig annsamling av vann? Det ville muligens være lettere å reparere skroget også. Er det noen som kan hjelpe meg med dette så blir jeg glad. Stødig båt. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Det er vel en propp øverst i baugen hvor du kan få ut vann hvis du snur båten oppned. Dette vil også gjøre det enklere å reparere. Er skaden lenger ned vil lekkasjen være inn til skummet, se om dette emnet kan være oppklarende. Gjelder en 442, men alle With joller ble bygget på samme måte. Sitér dette innlegget Link to post
Olav Rundemyr Svart 4.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2009 Tusen takk Ingar for en kjempebra beskrivelse. Var innom ditt tidligere innlegg som du siterte til fra 21.01.06. om sandwich konstruksjon.Masse bra bilder. Nå gjenstår det bare å hente båten hjem å prøve å tømme denne for vann og gjøre de diverse rep. av skrog o.l. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.