NickStrong Startet 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2009 Hei. Driver å leter etter båt som jeg muligens skal kjøpe til neste år. Noen som har noen gode tips til meg? Pris: max 250.000. Helst under 200.000. Fot: 18-25 Fart: Ikke under 30 knop som maks fart Bruksområde: Dagsturer, kanskje 1 overnatting. Har 2 hunder som må få være med noen ganger så det må også inn i beregningen. Setter pris på all hjelp jeg kan få av dere drevne båtfolk som holder til her. Sitér dette innlegget Link to post
NickStrong Svart 25.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Ingen som har tips? Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 25.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2009 Jo, jeg har et tips. Fyll inn dine kriterier på Finn.no. Noter deg hvilke båter du liker og har lyst til å vite mer om. Spør så om brukererfaringer her på baatplassen for de forskellige båttypene. (eller sjekk i erfaringsdatabasen.) Du får sannsynligvis masse svar. Sorter svarene med en stor klype salt. Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 26.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2009 Hva med denne Skibsplast 655 med 115 hk Suzuki 4-takt.. Dersom den blir for dyr for deg har du en av samme type men med 175 hk nyoverhalt Evinrude 2-takt. Førstnevnte vil gå 34-35 knop, sistnevnte 38-39. Perfekte båter dersom du skal ha en overnatting eller to (god plass til 2 voksne i kabinen, og evt. 2 barn i cockpit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.