Heinz Startet 2.Juni.2009 Del på Facebook Startet 2.Juni.2009 Hei Jag har en Yanmar 4JH-DTE og klarar inte stænga av motoren.Pressa den røda knappen uten att den reagera.Kann nån hjælpa mig? Sitér dette innlegget Link to post
lank Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Hei Jag har en Yanmar 4JH-DTE og klarar inte stænga av motoren.Pressa den røda knappen uten att den reagera.Kann nån hjælpa mig? Hei , jeg anbefaler at du ser på wiringsskjema, og ta frem et ohmmeter og måler fra kontakten deg frem til struperelais, det er vel slik det heter? Slik er det ihvertfall på Volvomotorer. Når det relai' ikke fungerer koster det det nok en del å få tak i en ny en. Så derfor er det viktig at du sjekker først at det ikke er kontaktproblemer el lg. mvh Heinz fra Lank-Latum Sitér dette innlegget Link to post
Heinz Svart 2.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Takk før tipset.Prøvde idag igen for att testa om det bara sker med kallt eller warm motor(såg på forum att nån hade ett liknande problem med bara warm motor) Av og till gikk det attstrupa motoren av og till inte.Så det ær møligens ett kontaktfehl vill jag tro .Skall prøva med ohmmeter. Mvh Heinz Sitér dette innlegget Link to post
lank Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Hei igjen , jeg har lastet ned et PDF-dok på 335 sider for denne motoren , hvis du ikke har den kan jeg sende deg den. der finner en solenoid som det heter på side 18/335. Jeg har den fått lastet ned, Hvis du vil ha den må du ta kontakt eller jeg kan klippe ut den siden du trenger. Eller du går til google og skriver (4lha service manual page) du får opp et dansk nettsted klikk på åpne i nytt vindu, velg (pluginn) da får du lastet ned. Den er på 4Mb. Hilsen Lank Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 3.Juni.2009 Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Jeg har skannet komplett servicemanual for denne motoren til PDF-format og den ligger på sagaforumet.com. Du finner den her Lars H. (admin Sagaforumet) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Heinz Svart 3.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2009 Tusen takk till er begge Lank og Lars H. Mvh Heinz Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.