Ulv I Startet 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2009 shitass.. jeg glemte vist å være detaljert i tittelen, så her kommer den på nytt! Han som kjøpte min gamle båt som hadde en 120 hk Evinrude utenbordsmotor, han ønsker å blende den eksterne oljetanken og heller fylle olje i bensinen. Noen her som vet hvordan denne eksterne oljetanken skal blendes riktig slik at man ikke får oljealarm og det spetakkelet der. Anyone? :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
TLSA Svart 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Må den blendes da? Sjekk hvor sensoren til olja sitter, prøv å nappe av ledningene og se om den slutter å pipe. Om ikke, prøv å kople ledningene sammen. Vet ikke hvilken type sensor det er på disse, men om den ikke er kjempe avansert bør nok dette holde. alt gjøres på eget ansvar, men det ville jeg har prøvd ;) Sitér dette innlegget “Should you find yourself in a chronically leaking boat, energy devoted to changing vessels is likely to be more productive than energy devoted to patching leaks." Link to post
Ulv I Svart 2.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Jeg tror den må blendes, ellers vil den vel suge falsk luft igjennom denne slangen kanskje? Ledningen får jeg teste litt på om jeg må klippe den eller koble den sammen for å få pipingen til å slutte.. hehe.. Ville bare spørre her i tilfelle noen andre har gjort det samme tidligere. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Bernt Svart 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Den må ikke blendes, kobl vekk ledningn som sitter bak på vro pumpa + de to som sitter nede på tanken . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.