andrehj Startet 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2009 (redigert) Jeg har funnet en Arendals snekke som jeg har lyst på. Det eneste problemet er at han sier at registertønnene eller kompresjonen er ødelagt så må byttes ut. Det er en Volvo Penta MB10 innenbors motor. Hvor mye koster det for å rette en av disse feilene? Og hvor lang tid tar det? Er det verdt det? Redigert 2.Juni.2009 av andrehj (see edit history) Sitér dette innlegget Båtlappen <--- :) Link to post
sveinh04 Svart 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Jeg synes kanskje denne båten blir litt dyr hvis du må koste på den en del penger. Dessuten er det jo bensin, har hatt en lik motor og ville valgt diesel uten tvil. Synes 20000 er litt mye når motoren er gåen...... Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
andrehj Svart 2.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Ja det blir vell det. Men jeg kan på en måte ikke bruke mer en 20000 til 23000 på en båt og har lyst på en før sommeren er i gang. Han sa at det koster ca 5000 å fikse feilen men lurer på om det er litt lite hvis man må ta ut motoren og sjekke hva som er feil og fikse den. Hvis dere har noe tips på noen båter bare si ifra :) Helst Snekke 19-22fot Sitér dette innlegget Båtlappen <--- :) Link to post
M/S Bastard Svart 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Er jo noen plastsnekker her Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.