Burgermeister Startet 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2009 Hei Har kjøpt en Triton 225 som eg tenkte eg skulle sette trimplan på. Har lest at jo større jo bedre. Kva er stort nok? Batwing eller ikkje? Nokon som har erfaring med autotrim kontroll? Sitér dette innlegget Link to post
Stevens Svart 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Størrelsesguide: http://www.bennetttrimtabs.com/trimtabkits.php Batwing eller ikke? Smak og behag. Gir bedre løft slik at man evt. kan montere litt mindre trimplan hvis det ikke er plass eller ønske om større. Autotrim: fungerer helt greit: link Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 2.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Takk Ser at her er 4 ulike alternativ. 10x12, 12x12 18x9 og 24x9. Der står eit eksempel med en båt på 22 fot, der 24x9 er å foretrekke. Vil gjerne oppnå maksimalt løft og god stabilitet, er da 24x9 det ultimate alternativet fordi det gir størst total flate eller er det viktigare at flappsa stikker lengst mulig bak båten for å få løft? Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 2.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Fann det :) Sitér dette innlegget Link to post
Sjørøveren Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Heisann Burgermeister Det er vedtatt at jeg skal anskaffe båt før neste sommer, og Triton 225 er en båt jeg vil vurdere. Jeg kjenner ikke til disse båtene. Er du fornøyd med båten din? Hvilken motor har du? Fått på flapser? Sitér dette innlegget Link to post
Holmabåten Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Hadde selv en Triton 225 i 2007. Kjøpte den helt ny da og var sånn passe fornøyd. Planløsning og design er helt topp, hadde bare kvaliteten vært like god. syntes finishen spesielt var dårlig og møtt flere som har hatt Triton og Schaefer som mener det samme. Eg hadde 120 hk diesel helt grei, skulle eg valgt på nytt hadde det blitt 200 hk. Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 1.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Hei Sjørøveren Har ikkje montert flaps. En eg hadde med meg på tur som har litt meir greie på dette enn meg mente det var unødvendig da løftet i båten er godt nok og det ikkje blir noke "jokking" i baugen i høge fart. Kunne selvfølgelig tenkt meg det når det er sidevind ..... Putta pengane i andre ting i staden :) Ankerløysing, Vhf etc Enig med Portofino at finishen/kvaliteten kunne vore bedre, slite litt dersom du samanliknar med Uttern etc, men så må du bla opp ganske mykje meir for en nordisk båt. En del småplukk har det også vore, men eg har fått kanonservice på alt eg har klaga på. Hadde ikkje stussa på å handla med NA Boats igjen! Eg valte 150 hk utgava (ny kvit motor), går nødvendigvis ikkje mykje raskare (32 knop) enn den med 120hk, men det er en stillegåande og mykje meir moderne motor med Smart Craft instrument og sjøvannsfilter lett tilgjengelig i motorromet, kjekt!! Forbruk pr. driftstime etter 60 timar i år er 7,3 liter pr. time, med ei snittfart på 13 knop. Forøvrig en sterk og god båt i litt grov sjø. Du får mykje båt for pengane. Kan ikkje sjå kva båt med innenbords, 4 soveplassar, skikkelig om enn litt tungvint doløysing, ei kjempestor og kjempekjekk badeplattform++ du kan få til same prisen. E nok noke å utsette på dei fleste båtane med hensyn til ulike løysingar alt etter smak og behag og bruksområde. Kunne nok ha tenkt meg ei betre pantry løysing. Er alt i alt godt fornøgde med båten, spesiellt med køyreegenskapane, plassen i cabinen og på plattforma. Sitér dette innlegget Link to post
Holmabåten Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Med 120 hk gikk den 30 knop maks. Hadde ikke flaps på selv men ville nok valgt det no. Vet ikke om Na Boats har skjerpet seg men eg sleit en del med de De fiksa opp tilslutt men det var mye om og men. Hadde nok ikke handlet med de igjen for å si det sånn. Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 1.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Har sikkert skjerpa seg! Har vel sett, hørt og erfart at det kan vere mykje forskjellig innenfor denne bransja. Båtkompisane mine er i alle fall imponert over servicen eg har fått Har inntrykk av at en ny båt = noko trøbbel før ein er fornøgde. Kanskje lurt å kjøpr brukt Sitér dette innlegget Link to post
Holmabåten Svart 1.September.2009 Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Får håpe de kan få opp finishen og så har de mange gode år foran seg. For det er noen fine båter de har Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 1.September.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2009 Dei sei sjølve at kvaliteten på Schaferen skal vere bedre enn på Triton. Men så er den også dyrare! Ja mykje fine og rimelige båtar. Dei har etter det eg kan forstå godt salg og det henger vel gjerne i hop med prisen som i alle fall for min del vart utslagsgivande ettersom innenbords diesel va på ønskelista. Men eg ser at her er en del å gå på med tanke på finish og kvalitets look. Blir kanskje europeisk neste gang på meg, ikkje fordi eg ikkje er fornøgde men fordi ein blir fort litt fine på det Sitér dette innlegget Link to post
Sjørøveren Svart 2.September.2009 Link til dette innlegget Svart 2.September.2009 Takk for nyttig informasjon! Har kun funnet to forhandlere som selger Triton. North Atlantic Boats, og en forhandler i Kristiansand. Får kanskje ta en tur til Stryn, for å se og prøve båten. Ser at de annonserer hardt på Finn for tiden, så det er kanskje mulighet for å dra i land en god handel. Sitér dette innlegget Link to post
Fjell11 Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 Anskaffet en Triton 225 i 2007 etter å ha solgt Uttern D55 (eiet i 5 år). Må si jeg synes kvalitet og finish er mye bedre på Triton. Uttern "falmet" etter et par år, skruer/muttere måtte ettertrekkes flere ganger i året osv. Synes Triton gir et mer solid inntrykk Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 14.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2010 Har endelig somlet meg til å få montert bennett trimflaps med autotab funksjonen, blir spennende å få sjekket hvordan dette virker etter sjøsetting i medio mars. Redd planene blir litt små ettersom jeg måtte gå ned fra 24x9" til 18x12" grunnet breddetilgang på akterspeil. Primerbruket for at jeg installerte flaps er med tanke på oppretting i sidevind. Kommer tilbake med erfaring på autotab systemet når det er testet ut Da dette var noe jeg også prøvde å finne en konklusjon på via båtplassen før jeg bestemete meg for kjøp. Fant lite om den funksjonen her forøvrig. Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 22.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2010 Det blir spennande å høyre erfaringane dine SeaRaymond. Har ikkje invistert enda, men det ser ut som eg går for QL-interseptor. Dette fordi det skal vere meir holdbart, ta mindre plass og skal ikkje stjele av toppfarta. Relativt rimelig også, når du får eit komplett sett med betjeningspanel med lysindikator for 5800 kr. Går vel å montere autotab på desse også? Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 20.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2012 Har da fått montert Bennett M120 trimflaps. Skal enten kjøpe brytar med lysindikator og auto opptrekk eller autotab. Er litt usikker på om bruken min tilsei autotab. Ønsker på bruke flapsa for å tvinge ned båten i motsjø, for å få betre styring i lav fart og for å få lavare planingsterskel. Det gjer eg vel best manuellt medan autotaben er genial dersom eg skal på langtur. Er båten for liten for autotab? Har du fått testa ut SeaRaymond? Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 20.Februar.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2012 (redigert) slettet Redigert 20.Februar.2012 av hanto1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Burgermeister Svart 20.Februar.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2012 Ja det var ikkje mykje å skryte av nei. Forhørte meg med 2 andre som hadde denne båten før eg kjøpte. Dei var fornøgde og det er eg også. Hadde i allefall ikkje noko av dei skadene som du skisserer. Då var det verre med den "annerkjente" motoren som stod i og som eg i ein annan tråd her har skrevet om. Den gjekk til helvete etter 2 sesongar. God båt shitty motor for min del. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.