Jump to content

Triton 225, størrelse på trimplan

Burgermeister

Recommended Posts

Takk

Ser at her er 4 ulike alternativ.

10x12, 12x12 18x9 og 24x9. Der står eit eksempel

med en båt på 22 fot, der 24x9 er å foretrekke.

Vil gjerne oppnå maksimalt løft og god stabilitet, er

da 24x9 det ultimate alternativet fordi det gir størst

total flate eller er det viktigare at flappsa stikker lengst

mulig bak båten for å få løft? :crazy:

• 2 måneder senere...

Hei Sjørøveren

Har ikkje montert flaps. En eg hadde med meg på tur som har litt meir greie på dette enn meg mente det var unødvendig da løftet i båten er godt nok og det ikkje blir noke "jokking" i baugen i høge fart. Kunne selvfølgelig tenkt meg det når det er sidevind ..... Putta pengane i andre ting i staden :) Ankerløysing, Vhf etc

Enig med Portofino at finishen/kvaliteten kunne vore bedre, slite litt dersom du samanliknar med Uttern etc, men så må du bla opp ganske mykje meir for en nordisk båt. En del småplukk har det også vore, men eg har fått kanonservice på alt eg har klaga på. Hadde ikkje stussa på å handla med NA Boats igjen! Eg valte 150 hk utgava (ny kvit motor), går nødvendigvis ikkje mykje raskare (32 knop) enn den med 120hk, men det er en stillegåande og mykje meir moderne motor med Smart Craft instrument og sjøvannsfilter lett tilgjengelig i motorromet, kjekt!! Forbruk pr. driftstime etter 60 timar i år er 7,3 liter pr. time, med ei snittfart på 13 knop. Forøvrig en sterk og god båt i litt grov sjø. Du får mykje båt for pengane. Kan ikkje sjå kva båt med innenbords, 4 soveplassar, skikkelig om enn litt tungvint doløysing, ei kjempestor og kjempekjekk badeplattform++ du kan få til same prisen. E nok noke å utsette på dei fleste båtane med hensyn til ulike løysingar alt etter smak og behag og bruksområde. Kunne nok ha tenkt meg ei betre pantry løysing. Er alt i alt godt fornøgde med båten, spesiellt med køyreegenskapane, plassen i cabinen og på plattforma.

Dei sei sjølve at kvaliteten på Schaferen skal vere bedre enn på Triton. Men så er den også dyrare!

Ja mykje fine og rimelige båtar. Dei har etter det eg kan forstå godt salg og det henger vel gjerne i hop med prisen

som i alle fall for min del vart utslagsgivande ettersom innenbords diesel va på ønskelista. Men eg ser at her er en del å gå på

med tanke på finish og kvalitets look. Blir kanskje europeisk neste gang på meg, ikkje fordi eg ikkje er fornøgde men fordi ein blir fort litt fine på det :lol:

• 5 måneder senere...

Har endelig somlet meg til å få montert bennett trimflaps med autotab funksjonen, blir spennende å få sjekket hvordan dette virker etter sjøsetting i medio mars. Redd planene blir litt små ettersom jeg måtte gå ned fra 24x9" til 18x12" grunnet breddetilgang på akterspeil. Primerbruket for at jeg installerte flaps er med tanke på oppretting i sidevind.

Kommer tilbake med erfaring på autotab systemet når det er testet ut :yesnod: Da dette var noe jeg også prøvde å finne en konklusjon på via båtplassen før jeg bestemete meg for kjøp. Fant lite om den funksjonen her forøvrig.

Det blir spennande å høyre erfaringane dine SeaRaymond.

Har ikkje invistert enda, men det ser ut som eg går for QL-interseptor.

Dette fordi det skal vere meir holdbart, ta mindre plass og skal ikkje stjele av toppfarta.

Relativt rimelig også, når du får eit komplett sett med betjeningspanel med lysindikator for 5800 kr.

Går vel å montere autotab på desse også?

• 1 år senere...

Har da fått montert Bennett M120 trimflaps. Skal enten kjøpe brytar med lysindikator og auto opptrekk eller autotab. Er litt usikker på om bruken min tilsei autotab. Ønsker på bruke flapsa for å tvinge ned båten i motsjø, for å få betre styring i lav fart og for å få lavare planingsterskel. Det gjer eg vel best manuellt medan autotaben er genial dersom eg skal på langtur. Er båten for liten for autotab? Har du fått testa ut SeaRaymond?

Ja det var ikkje mykje å skryte av nei. Forhørte meg med 2 andre som hadde denne båten før eg kjøpte. Dei var fornøgde og det er eg også. Hadde i allefall ikkje noko av dei skadene som du skisserer. Då var det verre med den "annerkjente" motoren som stod i og som eg i ein annan tråd her har skrevet om. Den gjekk til helvete etter 2 sesongar. God båt shitty motor for min del.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...