Frøken Fryd Startet 2.Juni.2009 Del på Facebook Startet 2.Juni.2009 Er det noen som vet om man kan bytte ut kabularet på lewmar vinsjer? Har gått fra det orginale tauet til 8mm kjetting og det passer liksom ikke 100% Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Jeg har en Lewmar i baugen og kabularet kan skiftes. Jeg kjenner ikke til hvem som i dag importerer Lewmar. Antar at kabularet kanskje er like dyrt som hele vinsjen. Har du vurdert skifte av hele saken og evt montere Quick vinsj. Prisene og modellutvalget til bl.a. Seatronic er brukbart. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Jeg kommer ikke til å bytte hele vinsjen, så dårlig er det ikke. Jeg tenkte bare at det var verdt å bytte kabularet hvis man fikk tak i det rimelig... Derimot vurderer jeg vinsj bak og den blir stående innvendig på babord side (kommer ikke til quick vinsjen med andre ord). Har forstått det slik at Ilas og Engbo er de som lager innvendige vinsjer, spørsmålet jeg sitter igjen med er om jeg vil ha frittfall eller hurtigutkjøring, blir vel mest sannsynlig tau der bak grunnet vekten... Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 2.Juni.2009 Del på Facebook Svart 2.Juni.2009 Skulle du i et øyeblikks forvillelse skifte ut Lewmar vinsjen din med en Quick, vil jeg gjerne ha et tilbud på Lewmarvinsjen. Sitér dette innlegget Link to post
havørn Svart 27.Juni.2009 Del på Facebook Svart 27.Juni.2009 Er det ikke Strøm som er forhandler i Norge? www.stroem.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.