Skipper Vorse Startet 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2009 Har akkurat tatt ut impelleren på min AQ151. Ble veldig usikker på hvilken vei den roterer. Noen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Link to post
skipsbygger Svart 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Veit ikkje, men hvorfor i all verden lurer du på det? Eg trur det er ei pil på lokket som viser rotasjons retning da... Sitér dette innlegget industrimekaniker, platearbeider og godt brukande sveiser ;) med båtførerbevis NB 870 Touring NB 820 combi Nord West 740 Nidelv 24 Norøna 23 Sørlands snekke 24 Rana530 HT Øyen 15 Link to post
Draco-fan Svart 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Jeg tror impelleren roterer med urviseren. Jeg har selv en AQ 145, hadde den oppe i dag. Da drar den sjøvannet inn i varmeveksler. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Vorse Svart 2.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Den roterer med klokken. Dro litt på starteren for å være sikker. Nå er den montert. Takk for tipsene Sitér dette innlegget Link to post
Draco-fan Svart 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Bare hyggelig. Jeg ser du har en 2000DC. Ikke så ulike båtene våre da. Din er nok nyere tenker jeg. Har du Volvo Penta motor? Sitér dette innlegget Link to post
princess32 Svart 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Så du ikke det på den gammle impelleren da når du tok den av?. Bladene ligger jo i den ene rettningen. Den rettningen roterer den. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Vorse Svart 2.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Bare hyggelig. Jeg ser du har en 2000DC. Ikke så ulike båtene våre da. Din er nok nyere tenker jeg. Har du Volvo Penta motor? Har en -86 modell Draco med Volvo Penta AQ 151A og 290 drev. Går på vannet til uken, tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.