benq Startet 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 2.Juni.2009 Jeg kjøpte en "Mikkel 32" som sannsynligvis har hørt til i "Dusavik", er interessert i å komme i kontakt med noen derfra som kanskje kan hjelpe meg å finne ut noe mere om båten. Den ble kjøpt derfra tidlig på 90 tallet (ikke sikkert). Mulig navn på båten dengang var "Johanne Charlotte" noen som kjenner til dette. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 2.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2009 Dusavika er en båthavn rett nord for Stavanger. Ut over det kan jeg ikke hjelpe mer. Har ikke båten der selv. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
benq Svart 3.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2009 Klar over det, men tanken var at det kanskje var/er noen skribenter/lesere her inne som kanskje vet noe om medlemmer eller aller best kanskje vet noe om "Mikkel`n". Ett telefonnummer til medlemmer i den båtforeningen kunne også vært til hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 3.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2009 Hei Benq! Har sendt deg en IM med link som forteller endel om Mikkel 32 Mvh Bøljan Sitér dette innlegget Link to post
benq Svart 3.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juni.2009 Takk, men jeg tenkte mest på historikken til båten . De som kjøpte båten har ført loggbok med klokkeslett og uten årtall da de hentet båten der sør . Derfor slenger jeg ut denne forespørselen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.