Jump to content

Fyllekjørte to ganger med fire barn i båten

Enes 44

Recommended Posts

Dette ante meg Mouche! Selvmotsigelse! Er det plutselig greit å banke opp fyren nå da? Hva med god snakkingen, og oppkalle politiet? Det var jo det du preika så mye om, angående dri***ekken som slapp opp fortøyningene i Tønsberg.

Jeg bare spør!

Bullseye!! :smash:

BÅT: 2008 Askeladden 535 Bowrider - Mercury Optimax 115HK. Ballistic stålpropell - Navmann 6500

ser man det - ja ironi og hva folk skriver om hva di ønsker osv og hva di gjør er nok 2 forskjellige ting

første tanken med han fyllehue hvis man hadde møtt på han der da så skulle han fått juling til han var klin edru og gråt om forladelse til både bankern og barna men hadde man gjort det??? neppe

har et godt eks ang fyllekjøring dog med bil - dengang jeg bodde på holmlia og kjørte inn i felles garageanlegget da det smatt plutselig en fremmed bil etter meg og stoppet - han rullet ned vinduet og spurte om jeg kjente ditt og datt og hvor ditt bodde og datt holdt til - det OSET ALKOHOL av han - i baksetet satt det et par unger i barnestoler :crazy: - jeg tenkte f&%¤R%& gjør jeg nå ???? river ut bilnøkla - drarn ut av bilen ?? bankern - bindern fast og ringer etc etc ...........

han spurte så om jeg kunne lukke opp porten så han kom ut igjen og lurte på hvor han kunne snu - ahaaaaaaa - jeg henviste han til andre enden og sa der er det god plass og kan snu lett - når han kjørte videre smatt jeg bort til sikringskapet og slo av strømmen til porten og smatt ut døra - den satte jeg nøkkelen i for da gikk det ikke an å lukke opp innenfra - ringte politiet og di kom jaggu fort når jeg forklarte situasjonen m unger i baksete etc - gikk inn og satt på strømmen igjen og satt i gang porten og vips der sto onkel og ventet :lol::lol::lol: - da ruslet jeg passe fornøyd opp og hjem

så det går an å gjøre ting riktig uten å klinke ned folk /hoppe bort og gi en sprinskælle etc :lol::lol:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...