Jump to content

Støy akselanode?

Hasla 26

Recommended Posts

Hei driver og leter etter en ule lyd som jeg fikk da jeg satt ut båten .Jeg satt på en akselanode som jeg ikke har hatt før hadde bare anode til proppelmutteren.Siden jeg nå har bare denne akselanode kan det være att det er denne som lager en slags ulyd?Har testet aksel nå jeg har i fri så denne går lett rund,så da regner jeg med cutless er ok?Har ingen lekasje hylsa blir ikke varm.Er det noen som har merket att nå en har satt på denne har muligens fått noe ulyd?Kan det foreks være att denne stenger litt for vannet til cutless så det blir nesten bare luft i denne.Denne lyden iriterer meg noe grusomt :discuss: MvhBjørn

Redigert av Hasla 26 (see edit history)

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

Nettopp det jeg mistenker,skal ha opp båten snart skal bytte proppelen denne er for liten .Men regner nok med att denne er det ikke hadde ikke denne lyden i fjor.Da hadde jeg ikke denne anode heller.For vel ta av denne anoden og sette på anoden til mutter i steden.Bjørn

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...