rmyra Startet 3.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2009 Har en bror med en Sabb Iveco 4041m40 Han har en vannlekkasje på ferskvannsiden som han ikke finner ut av. Lurer på om det kan være rundt oljekjøleren, men er ikke sikker på om det er saltvann eller ferskvann siden som går gjennom oljekjøleren. Er det noen som vet?? Sitér dette innlegget Link to post
rmyra Svart 5.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 Ingen som vet?? Veldig lite å finne på nettet om denna motoren Sitér dette innlegget Link to post
færd Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 Uten at jeg vet det 100% sikkert, tror jeg at det er ferskvann i oljekjøleren. Det er hvertfall det på en motor til en bekjent av meg. Sitér dette innlegget Link to post
rmyra Svart 6.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Uten at jeg vet det 100% sikkert, tror jeg at det er ferskvann i oljekjøleren.Det er hvertfall det på en motor til en bekjent av meg. Mange takk for svar Han hadde ute kjøleren når han bytta oljefilter, for der ligger en pakning bak den også. Da måtte han løsne på 2 slanger på den, og det er igrunn etter det at lekkasjen har begynt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.