Poseidon Startet 7.Juni.2004 Del på Facebook Startet 7.Juni.2004 Det er trolig meg som har gått glipp av et eller annet, men nå oppdaget jeg plutselig at vi har fått en ny moderator, en som kaller seg "Skipsraad" og som ifølge medlemslisten er en nettopp påmønstret dekksgutt. Velkommen ombord, men maken til avansement - fra dekksgutt til admiral - det har jeg ikke sett siden vi lekte med småbåter i strandkanten. Dette har sikkert en fornuftig forklaring, og jeg regner med at den kommer snart mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Ingar Svart 7.Juni.2004 Del på Facebook Svart 7.Juni.2004 Godt observert Poseidon. Ja, det kommer snart en forklaring fra Gunga Din. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 7.Juni.2004 Del på Facebook Svart 7.Juni.2004 Var det Tordenskjold du tenkte på nå Poseidon? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.