Draco24styling Startet 3.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 3.Juni.2009 Som emnetittelen viser lurer jeg på dette, Grunnen er ønske om power trim Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
JaKM Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 Om du bytter "opphengsgaffelen" og styrehjelmen.. Og det er annen dimensjon på skruene gjennom styregaffelen. Og mulig stussen til kjølevannsslangen. Da går det, men like greit å bytte drev Sitér dette innlegget Link to post
Moyja Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 (redigert) Selve drevet passer/er likt 290A men som jarleM skriver må du bytte opphengsgaffelen og styrehjelmen også. Men så kommer den store bøygen. 'Hvilken festebolt har du for hjelmen i det øvre giret? Stor skrue eller har du tapp med to skruer. Hvis du ikke har tapp med to skruer må du bytte øvre gir også. Da smaker det ikke noe godt av denne oprasjonen lenger hvis du ikke har delene. Det blir DYYYYYYRT Jeg har gjort dette. Redigert 5.Juni.2009 av Draco20 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 5.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 Jeg så denne bakplate 290på finn; og da begynte tankene og gå, Jeg har stor skrue gjennom styrehjelmen, Så hvis noe lignende kommer opp igjjen evt et defekt 290A drev kan jeg bruke selve drevet mitt, Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.