Jump to content

Alternativ til bunnsmøring

Burgermeister

Recommended Posts

Det finnes ulike alternativ til bunnsmøring av båt på markedet.

Har i år på ein heilt ny båt prøvd med ei 2 komponents polering frå Kcl. Båten vart sjøsatt 4. feb. So far so good. Båten gror lite og toppfarta har gått ned i underkant av 2 knop. Har hørt frå andre som har prøvd begge deler at det gir 2-3 knop høgare toppfart enn med vanlig bunnsmøring. Til hausten vil nok poleringa vere slitt vekk og det er dags for ei ny runde. Bakdelen med denne behandlinga er at du må gjere det kvart år.

Til gjengjeld går det relativt fort med maskin, er miljøvennlig og det krever lite forbehandling.

Lurer på om nokon har nyare erfaring enn tråden frå 07 med Coppershield. Ser også at teflon har vore diskutert og spørsmålet er om over 30 knop er fort nok for å få glede av teflon. Finnes det andre alternativ enn desse, til ordinær bunnsmøring, som ikkje krever årlig påføring og/eller masse forarbeid. :rolleyes:

• 1 måned senere...
Det finnes ulike alternativ til bunnsmøring av båt på markedet.

Bedste alternativ til bunnsmøring: "LAD VÆRE"

Bundmaling koster en formue og er stort set virkningsløs.

Tag båden op i begyndelsen af juli måned (efter sommersolhverv) og brug højtryksrenser og "knofedt". Væsten af rur og andet uønsket er stort set = 0 resten af sæsonen.

Resultat=

1) Du sparer en masse penge

2) Du spreder ikke gift i naturen

3) Arbejdet er stort set det samme

• 2 uker senere...
Godt at noen "ofrer" seg for å finne utav ting som vi andre ikke tør ekperimentere med.

Ja men det blei nokre tusen ekstra på ditta stuntet, va nok for godt til å vere sant!

Stille meg litt tvilande til om alternativet uten bunnsmøring, då e her i alle fall mange

som har blitt lurt lenge!

Nei fekk det for same prisen men det må no takast igjen

og det blir 3500, pluss tilfang med mindre eg gidde å gjere det sjølv.

He berre meg sjølv å takke, blei tipsa frå dei som selde båten om en som va så fornøgde.

Snakka med han og fekk bekrefta at ditta va god knall.

Men men nokre sjangsa må en ta her i livet!

Eg veit også at der er andre som har brukt polering, men her har det blitt påført rett på glassfiberen. Dette er hurtiggåande ribbar som vert brukt til sightseiing. Dei har også vore fornøgde, men eg veit ikkje i forhold til kva. Her er sjølvsagt store lokale forskjeller med tanke på groe og det har visst vore ekstremt med grøn algar i sommar. Frekvent bruk er også avgjerande. Har over 40 timar drift i år, men det har vore i litt rykk og napp med landligge opp i mot 3 veker. Det gror fort på en båt som ligg i ro. Ser at det er ulike meiningar om kva sjølvpolerande som er best, noko som også varierer i dei ulike testane ( mange testvinnarar ) :discuss: Det beste er sikkert å prøve seg fram dersom ein ikkje er fornøgde med det ein har. Største forskjellane ligg kanskje i dei lokale variasjonane, og ikkje i bunnstoffet. SIkkert lurt å ta opp båten for spyling midt i sesongen, i alle fall i år med mykje algevekst.

• 1 år senere...

Hei

Må til å smøre opp igjen båten. Fekk den behandla for 1,5 år sidan (80 driftstimar).

Ser at mykje av bunnstoffet er vekk, men det er kanskje mest p.g.a ein grundig omgang med høgtrykken. Primeren skal vel være relativt glatt og enkel å skille frå bunnstoffet? Primeren og bunnstoffet er kvitt. Har derfor lyst til å legge eit lag med blått bunnstoff først. Vil to lag med kvitt dekke dette? Er det nok forbehandling å ha gått over med høgtrykk?

For de som måtte lure på hva som sannsynligvis er brukt på Bugermeister sin båt, så tipper jeg det kalles Glare.

http://www.glare.no/visartikkel.asp?art=308

Primært et stoff for polering av lakk, gelcoat og andre blanke flater.

Vil vel ikke si det er egnet som bunnstoff, men det har vært brukt på Hydrolift båter. Disse har da vært helt nye, ikke hatt hverken primer eller bunnstoff fra før, så er Gelcoat'en polert med Glare. Groe som kommer der, har ikke fått så godt feste, og har gått delvis av i fart. Ved sesongslutt var det også enkelt å spyle av mesteparten av groen. Det som var igjen fikk tørke noen dager, og ble som løst støv som kunne børstes av med hånden.

På resten av båten, er det helt rått... Tåler sol og saltvann, og kan brukes på så og si alt... I hvertfall så lenge det skal være blankt.

Når jeg polerte seilbåten min på Vollen i sommer ble det kommentert av så og si samtlige som passerte... Morsomste var vel han gamle karen som ble stående å måpe... "Blir det blankt nok?" spurte jeg. Han bare ristet på hode og sa "Jeg tror aldri jeg har sett noe så blankt før!". For spesielt interreste pekte jeg bort på min 10år gamle bil og sa hvor gammel den er. Nok av skeptiske båtfolk ;) Mange som spurte om jeg turte å bruke det...

Min erfaring med Glare er positiv. Har nå testet 1 sesong på båten, og jeg polerte bilen i 2006 med Glare. Med andre ord, i år må jeg polere bilen igjen... Glare vare i 5 år på bil :) Både bilen og båten er lette å vaske ned og blir blanke å fine etter en rask vask.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...