Terkel Startet 4.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2009 ser på en eldre merc, regner med at et går ann og finne litt info på nettet om denne mototren hvis jeg har motornr ? tenkte på servicemanual osv... Sitér dette innlegget Link to post
Ribtjenester Svart 4.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=44597 Sjekk denne tråden kansje den hjelper. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Terkel Svart 4.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 den er ikke dum den der, men hadde håpet på litt mer motorinformasjon! mercury'n jeg ser på er en 95mod 100hk, selger oppgir den til og være tre sylindret, men Erling Ravn hos Ravn's Garage sier at denne motoren er firesylindret... Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 4.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 (redigert) Tror nok Ravn har rett. Du kan finne Owners Manual på denne linken: http://www.brunswickmarineemea.com/downloa...=OUTBOARD$ p.s. Det er jo bare å ta av dekselet og se hvor mange plugger du finner. Redigert 4.Juni.2009 av chagall (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 4.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 At eier ikke vet hvor mange sylindre motoren hans har forteller jo litt om hva du kan forvente av vedlikehold på motor fra nevnte. Men for all del, kanskje personen er alla den type som bestandig har satt den til vinterkonservering på verksted osv Sitér dette innlegget Link to post
Terkel Svart 4.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 (redigert) Motoren hadde vist serinr 9534416. Nåværende eier er grønn på motor og har overhodet ingen peiling. Er med tanke på slett vedlikehold osv at jeg ikke vil gi hans prisforlangende. vi krangler på tre lapper hehe men men tipper eier her ikke har sett godt nok etter og at det sitter en plugg lenge ned på blokka.. Redigert 4.Juni.2009 av Terkel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.