strek1 Startet 4.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2009 Som tittel sier trenger jeg lokket til impellerhuset til en volvo penta aq 145b. Lasa i Oslo får tak i det, men det tar over en uke, og jeg skulle helst hatt det i går! Kanskje noen her til og med har et liggende....?? Tips mottas med takk Sitér dette innlegget Link to post
Draco-fan Svart 4.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 Har du forsøkt Holmen Slipp Motorservice på Nesbru. Har aldri kjøpt noe der selv, men de skal ha VP deler. Noen som vet forskjellen på AQ145 A, og 145B? Jeg har selv en 145 A. Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 4.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 Ikke prøvd de, men de får en telefon i morgen Kan ikke hjelpe deg med forskjellen på 145a og b Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 4.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 Prøv her. Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 4.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 De prøvde jeg i dag Dykker, men de hadde ikke Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 8.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 Jeg tillater meg å bumpe denne i håp om at det finnes noen her inne som har et lokk som bare ligger i veien... Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 8.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 er lokke du har borte vekk??? hvis du har det gamle så kan du enten slipe det eller snu det i verste fall dra innom noe mek verksted å få lagd deg et Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
strek1 Svart 8.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 Jeg har lokket, men det har rusta hull i det slik at akslingen som drar impelleren rund sniker seg ut! Ska undersøke med noen her på bygda om de kan hjelpe meg med det jeg! Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 11.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Jeg tillater meg å bumpe denne en siste gang Ser ut som det kan ta litt tid med dette lokket, og det viser seg vanskelig å få lagd et! Jeg håper enda at noen her inne kanskje har et liggende... Det er altså lokket til sjøvannspumpa jeg sårt trenger. Lokket festes med to lange, og to korte skruer! Får ikke brukt båten uten dette, derfor jeg ikke gir opp her inne. Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 11.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Det er del merket nr. 3 på bildet jeg sårt etterspør! Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Det var da et spesielt lokk! Sitter det et lager i koppen midt på? Alle lokk til ompellerpumper jeg har vært bort er kun en flat plate med skruehull i, så her var det lett å misforstå ja... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Draco24styling Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Ikke lager! men messingforing Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Superkul Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 jeg fant jeg fant jeg har desverre ikke bare lokket men jeg har hele pumpa m alle gjenger etc helt og lokket er plant og fint bet du litt for frakt og litt for pumpa kan jeg sende den i posten Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
strek1 Svart 11.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Nå spør du jo en som virkelig har greie på det Men når jeg står med lokket i hånda, så er det ikke et løst lager, ser nesten ut som det er banka inn en stuss av et kobberør der! På bilde er nr. 8 merket som "bussning". He,he...det er svensk, men ukjent for meg hva det er/betyr Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 11.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Jarle B! Klart jeg kan, men hvor mye?? Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 11.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Nå fulgte jeg ikke forumregelene tror jeg... i all iver! Jeg sender deg en Im Jarle B! Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 veit di er dyre/vanskelige å få tak i brukt men en 400 lapp på kontoen er vel bp kompis pris m frakt Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
strek1 Svart 11.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 det er helt i orden!! Sender du meg kontonr. på im, så overfører jeg penger til deg med EN gang!! Håper posten er lynkjapp, og ikke har tatt sommerferie!! HURRA NÅ BLE JEG GLAD :flag: Sitér dette innlegget Link to post
strek1 Svart 16.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 I dag fikk jeg pakke fra Jarle B i posten! Må bare si TUSEN TAKK, det var akkurat hva jeg trengte Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.