midnat Startet 4.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2009 Nok en god aften, mine damer og herrer. Har noen erfaringer med dieseltank av plast? Jeg har nå revet ut dieseltanken i sjarken min, og ser det er vanvittig mye drit på den. Det er ikke mannhull i den - så det må i tilfelle lages. Et klokt hode sa til meg at det finnes brukbare dieseltanker av plast - stemmer dette? Det står en 22 hk Sabb i den som i manualen oppgir å bruke ca 5l i timen, så tanken trenger ikke være særlig stor (30-50 L vil holde masse). Erfaringer? Linker? Hva synes båtfolket? Køyr debatt. Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 4.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 Syrefast stål... Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 4.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 Her finner du masse tanker, jeg har 2 stk ca 130 liter hver. De er fra 1986, hel topp. http://www.plastinvent.no/ Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 4.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2009 Hadde plasttanker i forrige båt. Ingen problemer med dette. ingen lukt eller rust.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.