Superkul Svart 7.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 syntes det er mystisk at den slukker slik på den omformern jeg har - hvis den bruker 8 watt bare - lurer på om den er på 12 amp8 w er jo ikke ei lampe engang - ingen som har forklaring på det?? før kunne jeg bruke - 30w på badet + 30w kjøkken 4x10w stua ventilator - lading data - kjøleskap +++++++ på den omformern før jeg satte i nytt kjøleskap på 24 volt og ledlamper rund baut Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
SeaRaymond Svart 8.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 Bruker ikke grundigdekoderen 20 watt da? Tror den trekker mer en 8 Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 8.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 (redigert) ikke peiling men virker som den trenger enormt innemellom står 1,5 A bak Redigert 8.Juni.2009 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
SeaRaymond Svart 8.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 1.5 A x 12 volt = 18 watt Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 8.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2009 jeg kan formelen der og da snakker vi om i underkant av 20 w og da blir det for meg mystisk at ikke min omformer fra 24 til 12 klarer å gi stabil nok strøm Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Marwin Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Har en grundigmottaker med opptaksmulighet (Grundig 8860). Har fungert flott til for kort tid siden. Nå tar den ikke opp mange valgte programmer, og jeg kan ikke se på TV mens det går opptak. Noen som har tips? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Marwin Svart 23.August.2012 Link til dette innlegget Svart 23.August.2012 Ingen? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Lars H. Svart 23.August.2012 Link til dette innlegget Svart 23.August.2012 Elektronikk som svikter før eller siden? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
GURIMALLA Svart 23.August.2012 Link til dette innlegget Svart 23.August.2012 Har hørt fra meget sikre kilder at det for noen dager siden har vært oppdatering av ny sofware for denne tuneren. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 24.August.2012 Link til dette innlegget Svart 24.August.2012 Takker for hintet. Skal sjekke videre. Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Free Lillehammer Svart 24.August.2012 Link til dette innlegget Svart 24.August.2012 Litt turn-off dette selvfølgelig, men vi doppet TV i skipet for å spare strøm og støy. Til og med ungene tar dette forbausende bra. Behov for levende bilde tar vi over pad og pc (myste litt på OL i sommer via ICE R90 og det gikk forbausende bra). (Dette er ingen oppfordring til å dra videre sommerens livlige ICE-debatt...) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.