Jump to content

Hva er verdien på et brukt Velvet Drive gir?

JonnyBoy

Recommended Posts

Jeg har en brukt girkasse av type Velvet Drive som jeg ikke trenger, og lurer på hva dette er verdt?

Ser at brukte hydrauliske girkasser til f.eks Volvo Penta ligger ganske høyt i pris på Finn, og lurer på om det er tilsvarende prisnivå på Velvet Drive?

Giret har stått på en 150hk Mercruiser diesel fra 1989 som har gått 1300 timer. Ettersom giret er mye bedre i lakken enn motoren, er det mulig giret er av nyere årgang, men jeg er ikke sikker.

velvet_drive.jpg

merc_3.jpg

Redigert av JonnyBoy (see edit history)

Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk

Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel

Solgte to slike kasser for noen år siden for noen tusenlapper.... tilstand på gear var uvisst....tror jeg fikk 6000 for begge kassene siden jeg ikke kunne si noe om tilstanden.. De funket i følge han som kjøpte dem..... de hadde stått på V8 bensin og ble montert på diesel motorer

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...