Hjortefot Startet 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 5.Juni.2009 Etter å ha sett hva som finnes av flytevester er jeg fremdeles oppgitt. Jeg har lyst på en vest med nok lommer til å få med tingene mine, som gjør at den får en praktisk verdi utenom selve flyteegenskapene. Selvfølgelig har jeg tittet på denne, men jeg har ikke lyst på en delvis selvoppblåsbar som krever vedlikehold. Jeg vil være meget takknemlig for gode tips om hva som finnes av slike saker på det Norske marked! Hilsen Rolf Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 En slik? Følg din egen link: Funksjonsflytevester Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 5.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2009 Denne er bra. Jeg har en sånn en som jeg ofte bruker når sommertemperaturen ikke er helt på høyden. Masse lommer og greier. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Hjortefot Svart 7.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Hei! Av en eller annen grunn har jeg sans for litt farger på sjøen, og da må jeg nok ta en titt på Fladen-vesten. Hilsen Rolf Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 7.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2009 Clasern òg har sånn http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=73676070 Sitér dette innlegget Link to post
Hjortefot Svart 18.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 Jeg handlet meg to Fladen-vester, og må si meg meget godt fornøyd. Takk for godt tips. Hilsen Rolf Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.