Jump to content

Edit History

Ronald

Ronald

Bjarne R skrev for 2 timer siden:

Ronald, du kan også bruke centaflex sin klemflens, den vil dempe støyen noe...

Interessant.

Tenker du det som alternativ til Sleipners egne klemflenser? At jeg altså kan klare meg med denne ene til ca halv pris? Vil det passe rett på girkassa, eller må jeg ha en overgang i tillegg? (jeg klarer ikke fra nettsiden å se at den nødvendigvis passer for meg.) 

Hvis jeg klarer meg med denne ene, hvilke grunner skulle være igjen for å velge den "ordinære" klemflensen til 4.300? Hvis denne både er rimeligere, støyer mindre, og i tillegg er mer romslig når det gjelder krav til rett vinkel...ja da burde valget være greit. Er det virkelig så enkelt? 

Ronald

Ronald

Bjarne R skrev for 2 timer siden:

Ronald, du kan også bruke centaflex sin klemflens, den vil dempe støyen noe...

Interessant.

Tenker du det som alternativ til Sleipners egne klemflenser? At jeg altså kan klare meg med denne ene til ca halv pris? Vil det passe rett på girkassa, eller må jeg ha en overgang i tillegg? 

Hvis jeg klarer meg med denne ene, hvilke grunner skulle være igjen for å velge den "ordinære" klemflensen til 4.300? Hvis denne både er rimeligere, støyer mindre, og i tillegg er mer romslig når det gjelder krav til rett vinkel...ja da burde valget være greit. Er det virkelig så enkelt? 

• Create New...