Spectrum Startet 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 6.Juni.2009 Har søkt med halvt i hjæl over alt men har ikke funnet noe info om dette. Spørsmål er som følger, er det mulig å ta ut 12v (for å lade batteriet til lanterner, stereo, mm.) fra en eldre yamaha 40hk manuel start? Usikker på året men er trolig fra 88-94. Vet noen samtidig om det er mulig å koble på en 3. parts turtallsgiver så jeg kan få dette ut på ett vanlig analogt instrument (har lest om tiny tach men er ikke den stilen jeg er ute etter) Yamaha har egent instrument fra 94 modellene men er som sakt ikke sikker på om den er eldre eller ikke. mvh Jarle Sitér dette innlegget Jarle Link to post
Helge Svart 6.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Hvilket nr. står det på motoren? Selv har jeg en Yamaha 40 fra tidlig 80-tall og den har både ladespole og el.start. Har motoren ladespole kan du koble til 3.parts turteller fra Faria, VDO osv osv. Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Spectrum Svart 6.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2009 Mener det står 6h4 på platen + ett serie nr. kan evt. se på det når jeg kommer hjem. Er det noen enkel måte å se om det er ladespole på den? Sitér dette innlegget Jarle Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.