Waylon Startet 8.Juni.2009 Del på Facebook Startet 8.Juni.2009 Jeg har en 15 fots Ryds 460, og skulle hatt vindskjerm og et sete til denne. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette brukt eller nytt? Og er det vanskelig å montere slikt utstyr? Når jeg sier vindskjerm så tenker jeg ikke på slike som står på skjærgårdsjeepene, men noe lignende de som man finner på f.eks sørlandssnekker. Kanskje med mulighet for å sette en kalesje på. Sitér dette innlegget Jeg er en stolt båteier fordi om jeg har en liten femten foter :) Link to post
Waylon Svart 9.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Noen som vet? Sitér dette innlegget Jeg er en stolt båteier fordi om jeg har en liten femten foter :) Link to post
chagall Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 (redigert) Nå vet jeg ikke hvor i landet du holder til, men Axelsson Marin i Strømstad er Ryds forhandler og skaffer det meste. Prisene ligger vesentlig under det Norske forhandlere tar. p.s. Er litt usikker når det gjelder den vindskjermen du nevner, men båtstoler til Ryds skulle ikke være noe problem. Redigert 9.Juni.2009 av chagall (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.