Fenix Startet 8.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2004 Jeg har en håpløs dørklinke i forpiggen. Den har gått i oppløsning og er umulig å reparere. Kom over et bilde fra en annen Fenix på nettet forleden, og oppdaget en løsning som jeg ikke har sett i noen butikk. Noen som kjenner denne varianten og evt. vet hvem som selger noe sånt? Sjekk bildet i høyre kant nede. Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 3.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2005 (redigert) Jeg har en håpløs dørklinke i forpiggen. Den har gått i oppløsning og er umulig å reparere. Kom over et bilde fra en annen Fenix på nettet forleden, og oppdaget en løsning som jeg ikke har sett i noen butikk. Noen som kjenner denne varianten og evt. vet hvem som selger noe sånt? Jeg tillater meg å løfte opp denne igjen i et nytt forsøk på å finne ut av det. Har sjekket med bildets eier (han hadde solgt båten), men han hadde ikke noe svar. Jeg har altså en gjennomgående klinke som både skal kunne lukke mot salongen og mot skapet, men som altså har knekt, synes å være "beyond repair" og som er til mye irritasjon. Redigert 3.Januar.2005 av Fenix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 3.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2005 har sett mye rart, men dette tar jeg ikke. Tør du forsøke deg på en skisse, som kan scannes ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Fenix Svart 4.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2005 har sett mye rart, men dette tar jeg ikke. Tør du forsøke deg på en skisse, som kan scannes ? Suzuki Dette bildet vet jeg ikke mer om, men jeg kan legge ut illustrasjoner over problemet som det er i båten min nå. Kommer tilbake til det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.