kællen Startet 8.Juni.2009 Del på Facebook Startet 8.Juni.2009 Liker og dørje litt etter makrell, men har funnet ut at skal jeg ha 2 snører ute må jeg ha stenger for og unge at det blir snørevas når makrellen biter og begynner og skjene litt. finnes det da no teleskopstenger og få tak i som jeg kan liggende i båten som tar liten plass?. Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 8.Juni.2009 Del på Facebook Svart 8.Juni.2009 Disse er helt greie, men ikke sleng på masse opphengere. Vet ikke om det er sett med snelle, Obs hadde det til 800 for en stund siden. http://www.villmarksbutikken.net/Produkter...13PYpwlbYWA.ips Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
kællen Svart 8.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2009 hmm ser spinkel ut den der ,tenker ikke på fiskestang men noe jeg kan henge ett vannlig dørjesnøre på. Sitér dette innlegget Link to post
Lopphavet Svart 8.Juni.2009 Del på Facebook Svart 8.Juni.2009 Teleskop båtshake? Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 8.Juni.2009 Del på Facebook Svart 8.Juni.2009 Sånn ja. Tviler da på at du finner noe som er praktisk i bruk. For å dra det inn uten snelle får du jo alt innved ripa uansett og da har du jo nesten halvert avstanden mellom dem med en gang igjen. Så må du jo ha noen skikkelige fester hvis du feks skal ha 3m stang ut, direkte i ei harpe med et par hundre gram bly pluss muligheter for å dra på en sei på noen kilo ved et uhell... Holder det ikke med ei harpe da Dra opp fort som f er vel løsninga. Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.