beauty of aqua Startet 8.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 8.Juni.2009 lurer også på hvor lufteskruen sitter... ingen steder og se i brukermanualen . er en 04 mod Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Windy37GM Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 (redigert) Med luftepumpen, mener du kanskje fødepumpen som man pumper med får å lufte? Den er på høyre side av motoren når du står og ser på svinghjulet. Ser slik ut: Her er den på motorkroppen mvh bavaria32sport Redigert 9.Juni.2009 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Ally Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 På bilde og skissen vises pumpen som du lufter motoren med. Skruen du skal åpne sitter på toppen (holderen) til finfilteret, rett under pumpem på bildet. Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 9.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 takk for den! tenkte jeg skulle drenere litt vann ut av dieselfiteret,og da må jeg vel lufte systemet etterpå hvis jeg har forstått det riktig... er det ut av lufteskruen det skal komme ren diesel Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Windy37GM Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 (redigert) Hvis du bare skal drenere vann fra vannutskilleren, trenger du ikke å lufte etterpå. Hvis du skal bytte filtere, og fyller de med diesel før du skrur de på, pleier det også å gå bra, og du slipper å lufte. mvh Bavaria32sport Som ska bytte finfilter på begge motorer idag Redigert 10.Juni.2009 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.