biozide Startet 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2009 Har fått tilslag på denne:) Måtte ha en båt mens jeg pusser på prosjektet mitt! finn Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 ..."vanskelig å starte".... kan jo bety snarlige problemer...? Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Ronald Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 (redigert) Vel, jeg solgte min for to år siden for 16.000, maken (dog hvit) med henger og det hele. Riktignok mulig det var for billig...har tenkt litt på det i etteritd. Ei heller hadde den ny dobbel bunn, men det var heller ikke nødvendig. Jeg ville i alle fall forsikret meg om at det restaureingsarbeidet det vises til er forskriftsmessig gjort, spesielt det med ny bunn. Er det hjemmegjort - og dårlig - så kan det bli et slit framover. Mildt sagt. Redigert 9.Juni.2009 av Ronald (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 9.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Motoren "kan" være litt vanskelig å starte,men den går veldig fint i følge selger....en overhaling av disse motoren er som regel ikke noe store greier. Sitér dette innlegget Link to post
JoniZ Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Hvis det selgeren sier den er vanskelig å starte er det jo bare å prøve selv. Forlang å få prøvd motoren før du kjøperen, det er must. Du finner nok fort ut om du bør kjøpe den eller ikke. Sitér dette innlegget mvh Jon Einar Link to post
Hansi Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Kjøpet er muligens greit nok. Spesielt billig var det nå ikke. Båt oppgradert, motor .... Sitér dette innlegget Link to post
sveinh04 Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Problemet meg gammel GH er dette med lekk i dobbelbunnen. Hvis dette er fikset og det ikke er helt jalla tror jeg du trygt kan få pengene igjen for denne. Motoren kan du få en ``lokal helt`` til å kikke på evt rense forgasseren. Løp og kjøp, eller kjøp i hvertfall... Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
biozide Svart 9.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Håper det går greit med motoren, det var egentlig hengeren som var tunga på vektskålen!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.