kristol Startet 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2009 HEI Er det noen som har erfaring fra PRO RIB båter, selges i Son av Rib Boats norden ? Har ikke funnet noen omtaler av disse på nettet. Er interessert i erfaringer mtp kvalitet, service, pris m.m. Kristol. Sitér dette innlegget Link to post
The Knig Svart 29.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2010 Har du funnet ut noe? Jeg jakter også på det samme. Litt skeptisk til RIBer produsert i Østen, men så er det jo engang slik at også noen av de store merkene produserer enkelte av sine modeller der. I Trondheim finnes det et tilsvarende foretak, Storm Ribs (www.stormribs.no); koreanskproduserte RIBer med "norske" spesifikasjoner. Men er håndverket og materialene gode nok? Sitér dette innlegget Link to post
Troll 20 Svart 12.September.2010 Link til dette innlegget Svart 12.September.2010 (redigert) Løfter denne.. Noen som har erfaring med Pro RIB..? Hyggelige priser har dei, så om kvaliteten er ok..? Redigert 12.September.2010 av Troll 20 (see edit history) Sitér dette innlegget Troll 20 Kommedal 27Coronet 26 Family Link to post
MariusHaave Svart 15.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2012 heisann! har også tenkt på å bytte over til rib, har sett på disse Pro Rib 430'ene og lurer på om de er brukbare.. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 16.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2012 Hei Jeg har en RIB av samme type men under navnet Smart RIB. har hatt denne en sesong og er veldig fornøyd så langt. ser ingen grunn til å betale full pris for et annet merke. Sitér dette innlegget Link to post
Snartsommer Svart 16.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2012 Hei! Jeg har nettopp kjøpt en Pro Rib 330 fra forhandler i son( 2 måneder siden) kan ikke si noe om kvaliteten, bortsett fra at det ser veldig bra ut. Er hittil veldig fornøyd med forhandler. Jeg leverte den motoren jeg skulle ha på den( han kom innom meg på jobben og hentet den) så ordnet forhandler med å montere den, samt vinterlagring. Jeg kan ikke se at en mye dyrere båt, er verdt pengene. Vi får se om jeg er like fornøyd etter 2012sesongen Men det er jo samme garanti på denne som andre Rib båter. Mvh Nårdic Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 16.Januar.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2012 Det står om kvalitet på Pro Ribs hjemmesider.Her Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.