Jump to content

Erfaringer med PRO RIB båter fra Son

kristol

Recommended Posts

• 1 år senere...

Har du funnet ut noe? Jeg jakter også på det samme. Litt skeptisk til RIBer produsert i Østen, men så er det jo engang slik at også noen av de store merkene produserer enkelte av sine modeller der.

I Trondheim finnes det et tilsvarende foretak, Storm Ribs (www.stormribs.no); koreanskproduserte RIBer med "norske" spesifikasjoner. Men er håndverket og materialene gode nok?

• 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt en Pro Rib 330 fra forhandler i son( 2 måneder siden) kan ikke si noe om kvaliteten, bortsett fra at det ser veldig bra ut. Er hittil veldig fornøyd med forhandler. Jeg leverte den motoren jeg skulle ha på den( han kom innom meg på jobben og hentet den) så ordnet forhandler med å montere den, samt vinterlagring.

Jeg kan ikke se at en mye dyrere båt, er verdt pengene. Vi får se om jeg er like fornøyd etter 2012sesongen :thumbsup: Men det er jo samme garanti på denne som andre Rib båter.

Mvh

Nårdic

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...