captainhaddock Startet 9.Juni.2009 Del på Facebook Startet 9.Juni.2009 Hei, Jeg har kjøpt meg en trebåt ( Tengelsen sørlandssnekke), og planlegger vårpuss -for første gang for meg på trebåt. Jeg planlegger å flekkskrape. Hvordan kan jeg vite om det er benyttet olje eller lakk tidligere? Mvh Jamag Sitér dette innlegget Link to post
Nikolai W Svart 10.Juni.2009 Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 Hvis du skal skrape så er det vel lak som er brukt. Lakken legger seg jo mere som en hinne over treverket, er blank hard skorpe. Må varmes med varmluftpistol for derreter å skrapes. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 10.Juni.2009 Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 Snakk med forrige eier, han vet vel hva han har brukt.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
dorry gutten Svart 10.Juni.2009 Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 (redigert) ja skulle tro at viss det er en blank speil hinne er det brukt lakk..og viss du stryker hånden langs siden og kjenner det kleber litt er det brukt olje Redigert 10.Juni.2009 av dorry gutten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.