Murphy's law Startet 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2009 Hei, Vis eg hvil bakover med båt, det er ikkje mulig kjør rett tilbakke. Propellvirking er så masse, hun/han går enkel til venstre. Eg har en ENES 32 (35) med 318 HP, 1 aksel. Hva skal eg gar? Full fart, half fart, vi har forsøkt alt. Er en hektruster en losning? Eller en litt mer støre ror? Alle hjelpmer velkomme. Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
Gas Svart 9.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2009 Dette er helt normalt med en båt med rett aksel.den vil under bakking gå enten styrbord eller babord alt etter om du har høyre eller venstregående propell.Du må ganske enkelt ta ett forbehold under bakking og planlegge at båten går mot babord.Du må koble inn forover et øyeblikk for event å rette hekken på båten.Hekktruster er vel å overdrive. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.