Mrd68 Svart 15.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 For å oppklare: - Vi snakker om voltmeter, ampmeter er ikke nevnt fra min side - Voltmeteret ble ødelagt ved start av motor. Viste ca 2,5 for lite med og uten motor i gang, ved 0 spenning viste voltmeteret ca 11 volt, da skulle nåla vært i null (under 10 da måleområdet er 10-16v.) Altså dette har ikke noe med støy, eller andre ting er rett å slett voltmeteret som gikk i stykker.. Byttet til annen type og virker nå som det skal.. Sitér dette innlegget Link to post
Nike Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 - Voltmeteret ble ødelagt ved start av motor. Altså dette har ikke noe med støy, eller andre ting er rett å slett voltmeteret som gikk i stykker.. Byttet til annen type og virker nå som det skal.. Det var trådbeskrivelsen som forledet svarene tror jeg. Et instrument (voltmeter/amperemeter/temp. osv) kan jo, som alt annet, ryke når som helst. I dette tilfellet har ikke "start av motor" noenting med at instrumentet ble ødelagt. Bra det nye instrumentet virker da Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.