Lopphavet Startet 10.Juni.2009 Del på Facebook Startet 10.Juni.2009 (redigert) Som overskriften spør etter: fungerer denne greit til formålet? http://www.bepmarine.com/Single-Engine%2C-...62.html#details Hvis jeg skal sette opp et panel for uttak av forbruksstrøm, skal det da inn mellom Bep og sikringen(optional fuse) til forbruksbatteriet? Redigert 10.Juni.2009 av Lopphavet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 10.Juni.2009 Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 Ville brukt denne: Cluster, da får du lading først på start deretter på forbruk uten at du trenger å tenke på det. Forbruk skal monteres etter den sikringen som er etter BEP bryteren TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Lopphavet Svart 10.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 Da blir det den anbefalte, 716-H-100AVSR. Kunne noe være behjelpelig med å finne egnet kabeltype for å få koplet dette. Helst ved å gi meg en link fra http://www.elfa.se De må vel ha en kabeltype og et tverrsnitt som egner seg til formålet, og til bruk i båt? Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 10.Juni.2009 Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 Jeg kjøpte dette panelet (tror jeg det var), for innfelling. Kjøpte også en ekstra enkelt-bryter i samme serien, og flyttet lade-releét ut av settet og erstattet med ekstra bryteren. Denne ble brukt for tilførselen til baugpropellen. Meget god erfaring med det så langt. Enkelt og greit. Grei montering. Virker solid, selv om det merkes noe, om enn ubetydelig, slakk i bryterene. Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 10.Juni.2009 Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 Jeg bruker selv denne. For kabelkvsdrat er denne kalkulatoren flott. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.