jorhan Startet 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2009 Jeg lurer på om det er noen her inne som kan fortelle meg hvor jeg finner termostaten på nevnte motor. Jeg er ikke i stand til å finne den. Den står ikke avbildet i instruksjonsboka. Kun føleren og senderen av tempraturen. Har også lett i arkivet her på BP men kan ikke finne noen verkstedshåndbok for denne motoren. Har bestillt verkstedshåndbok fra Drevia men det tar litt tid før den kommer. Så det hadde vært "ille bra" om noen kunne gitt meg et tips om hvor jeg finner den Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Her? TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
jorhan Svart 10.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Fant den! Takk takk... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.