dorry gutten Startet 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2009 kan dette være av innteresse? tenkte jeg først skulle se om det er av innteresse...for så å eventuelt dra i gang noe større arangemang . happening osv .... Sitér dette innlegget Link to post
Evita IV Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Det spørs jo litt mht tidspunkt. I slutten av uke 30 har vært ideelt. Vi drar fra Finnmark 17. juli og skal være i området omtrent da på tur til Ålesund. Retur til området uke 32. Tiltaket er uansett meget bra. Sitér dette innlegget Link to post
dorry gutten Svart 10.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 kan dette være av innteresse? tenkte jeg først skulle se om det er av innteresse...for så å eventuelt dra i gang noe større arangemang . happening osv .... jeg har foresten snakket med noen musikkere om en båtkonsert i sommer..hvor tid er for tidlig å si..men tror det blir noe av for dem jeg snakket med var utrolig positive ....kan jo kansje få til å få det i samme helga.... det som var planen da er å lage en liten sene på en stor båt å ligge i hjertøysundet å spille for båtene som ligger på svai eller dregg.... men spre ryktet for andre er dere snill.....slik at vi får en stor oppsluttning Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.