Gliset Startet 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2009 Dette blir et flott skue. Håper han tar båten hjem til Moss i løpet av sommeren Den skal visstnok seile under engelsk flagg. Trolig på vannet i dag Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Det er et under hvis dette går bra. Russland er korrupt tvers igjennom. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Hansi Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Russland er korrupt tvers igjennom. Korrupsjon finnes i alle land i forskjellige former og utgaver, til og med her hjemme i steinrøysa... selv om enkelte hevder det motsatte. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Da er den ihvertfall på vannet. Men når kan de dra? http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=432644&cat=4914 Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Gliset Svart 11.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Må være utrolig frustrerende. Håper ikke det innelåste ekstrautstyret er noe av det som kreves for å legge fra kai... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 greit at korupsjon finnes i Russland. Problemet er omfanget og at rettsvesenet ikke er så veldig sterkt i enkelte distrikter - for å si det litt forsiktig Jeg venter til jeg ser båten før jeg tror noe. Mye kan fortsatt skje for Hr Coats. Sitér dette innlegget Link to post
Shetlender Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Da er den på vei hjem. http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=437378&cat=4914 Sitér dette innlegget Uttern D55 Dti, 2006 Modell, 18 Fot = 2006 - 2007 Sjark, 1982 Modell, 33 Fot = 2017 - Link to post
Sun Flyer Svart 23.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2009 Imponerende. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
barentz Svart 26.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2009 Den var et mektig skue, synd jeg ikke hadde med kamera da den var innom Vardø på tur sørover.. http://www.finnmarken.no/lokale_nyheter/article4479343.ece Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 Har vært innom Øygarden. Fine bilder av en flott skute i reportasjen link Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 2.August.2009 Link til dette innlegget Svart 2.August.2009 Møtte den for eit par dager siden på vei opp Frøysjøen. Skal bli flott å få sjå den ferdigrigget. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
Gullfisk Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Leste forøvrig i avisa, at ferdig montert, ville mastehøyden være 50m Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 for en baat..er det noen som har en link til en foto reportasje eller noe?? Sitér dette innlegget Link to post
Gliset Svart 3.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Hvis du går inn på moss-avis.no og søker på britannia får du opp en del artikler og også bildeserie såvidt jeg husker. Jeg skal ut å titte på båten i morgen Sitér dette innlegget Link to post
Trond C Svart 3.August.2009 Link til dette innlegget Svart 3.August.2009 Flott båt Jeg ser at russerne var stygge med eieren her, at de er korrupte. Ja, det var de sikkert. Men kan det ha noen betydning, som eieren selv sier, at byggeprisen var bare ca. 10 % av det den ville vært/burde vært eller hva det skal være? Håper de som bygget den fikk til salt i maten, deretter var det tydeligvis flere som ville være eiere og ha en bit av kaken . Sitér dette innlegget Link to post
Gliset Svart 4.August.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.August.2009 Var og tittet på denne i Son i kveld. Den ankom havnen kl 22 ca. Vi fikk tittet inne i båten også, den føles større inne enn det ser ut fra utsiden. Sitter visst en Volvo Penta i den. De har hatt to motorstopp på veien fra Russland. Flott båt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.