sunfun Startet 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2009 (redigert) Jeg må lage nytt ror til min marex 24. hvis jeg bruker vannfast finer, må jeg kle det med glassfiber + Noen som har erfaring med det ? Redigert 10.Juni.2009 av sunfun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Du bør i alle fall endre emnetittelen ("ror") før tråden blir låst av en moderator! Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
TMe Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Hvorfor ikke bruke plate av PE-plast (polyetylen)? Koster nok en del mer, men er sterkt, varig og enkelt å bearbeide. Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 10.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2009 Jeg har lager nytt ror i vinter, av kryssfiner.. Brukte 8*6mm kryssfiner som jeg laminerte med epoksy til en ca 50mm tykk plate som igjen ble fasong-høvlet til rett fasong (dråpeformet / flyvinge..) la på epoksy og duk utenpå og la på tre fire lag med epoksy på toppen + grunning og bunnstoff. Fungerer utmerket så langt (tre uker ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.