stko Startet 10.Juni.2009 Del på Facebook Startet 10.Juni.2009 God kveld Jeg skal legge opp vannforsyning ombord (Pumpe,ett armatur og dusj) Når jeg kjøpte båten, fikk jeg med en såkalt"fleksibel"vanntank i kunststoff på ca. 300 ltr. Problemet er at det kun er 2 stusser på tanken, ergo ingen luftestuss. Noen ideer her? Kan jeg feks sette en "T" høyt på fylleslangen, for så å bruke denne som lufting? Sitér dette innlegget Link to post
Camor Svart 10.Juni.2009 Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 Trenger du lufting på denne type tank ? Jeg trodde den vil være så stor som volumet med vann innvendig til enhver tid er. Akkurat som pappvin. MVH Morten Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 10.Juni.2009 Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 Jeg har den erfaringen Camor nevner, med min tank. Jeg lufter den en gang i begynnelsen av sesongen, når jeg fyller den første gang. Etter det har ikke jeg hatt noen problemer. Sitér dette innlegget Link to post
stko Svart 10.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2009 Da gjør jeg et forsøk. Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.