Jump to content

Opplakkering av PP315 Prosjekt-plast

meldaln

Recommended Posts

Båten er ferdi lakkert :flag: den ble lakkert i går/ igår kveld! Her kommer det noen bilder :wink:

dsc01274.jpg

dsc01273.jpg

dsc01272.jpg

dsc01270.jpg

dsc01268.jpg

dsc01267.jpg

dsc01266.jpg

dsc01265.jpg

dsc01263.jpg

Er i grunn førnøyd med lakkeringen til at det er første gangen je lakkerte med sprøyte :flag::cool:

Holder på å montere konsoll, tofte og alt annet, men fenderlisten er ikke noe lett å få på :-/ er det noen som har tips til å få den på litt lett? varme den i varmt vann? PS det er den samme gamle fenderlista jeg skal ha på igjen.

Gjerne svar :yesnod:

Varme den i varmt vann. Legge den eksempelvis i badekaret med så varmt vann du får i det... Ta den opp og skynde deg raskt til båten. Få hjelp til å trekke den på før den blir kald, og feste den raskt på hver side av motorbrønnen...

Ble jo fin og hvit den :-)

Hvorfor lakket du den egentlig opp? Var den så stygg at den ikke ble fin med diverse remedier?

Eller var det også "bare for å gjøre det"?

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Har fått fenderlisten halveis på, men tror ikke det kommer til å stemme på slutten... :confused::headbang:

Båten var nokså grei å se til på utsiden, men forrige eier hadde barre lagt topcoat på den gamle lakken uten å pusse eller noe. Så den lakken løsnet fort. Innsiden av båten var nokså "matt" og stygg å se til. Så jeg sparklet opp de små skadene som var, pusset hele båten, Primet(grunnet) den og lakkerte den hvit igjen, så får håpe det holder en stund nå :yesnod:

Lakkerte den pga noen få små skader og "dårleg" og litt stygg lakk :wink::smash:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...