Hengekøye Startet 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2009 VG-nett 5 personer i en 20-foter, 3 kom på land mens 2 havnet under båten. Fint vær i området, hva kan årsaken være? Sitér dette innlegget Link to post
Tommelise Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Samme lurer jeg på. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 (redigert) hva kan årsaken være? Årsaken KAN være fem tyskere, stående med hver sin fiskestang i båten. Ikke noe uvanlig syn her vestpå, og heller ikke uvanlig at de går rundt. Men om det er det som er tilfelle her, vet jeg ingenting om. Redigert: Leser nå at alle fem var godt voksne, lokale folk. Så da faller tyskerteorien ut.. Redigert 11.Juni.2009 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bitteliten Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 "førstehjep på stedet drives nå" høres ikke bra ut. Sitér dette innlegget Link to post
Hengekøye Svart 11.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Altså, det skal jo faktisk litt til å gå rundt på en dag som dette (Ja, fint vær/Lite vind). Kanskje en brå-sving? Sitér dette innlegget Link to post
Tommelise Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Altså, det skal jo faktisk litt til å gå rundt på en dag som dette (Ja, fint vær/Lite vind). Kanskje en brå-sving? Jeg også tenker at det må jo være noe som fikk båten til å gå rundt. Vi har selv en 20 fots båt og jeg trodde det skulle litt kraft til for å velte den helt rundt, ivertfall på en stille dag på sjøen. Lurer derfor på hvilken båttype dette er og hvordan det kunne skje. Håper ivertfall det går bra med dem som havnet under båten. Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Ifølge dagsnytt har de kjørt på land og veltet. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Mer info i BT. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
-morten- Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 sikkert ikke så vanskelig å velte en båt om man kjører på skrå oppå brygga! det vistes av skadene at båten hadde vært i kontakt med brygga.. hvorfor de har gjordt det kan man jo spekulere på.. feil med gear eller menneskelig feil/uvitenhet Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Hengekøye Svart 11.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Har en ekkel episode som sitter godt enda, skulle gå på land fra en kai mens kompis bakket ut. Gear defekt, så den kjørte fremover isteden for at den bakket. Traff meg godt i leggen som resulterte i en enorm kul, heldigvis brakk ikke foten. Mye som kan skje, desverre.. Sitér dette innlegget Link to post
Hengekøye Svart 11.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Har en ekkel episode som sitter godt enda, skulle gå på land fra en kai mens kompis bakket ut. Gear defekt, så den kjørte fremover isteden for at den bakket. Traff meg godt i leggen som resulterte i en enorm kul, heldigvis brakk ikke foten. Mye som kan skje, desverre.. Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Dette endte dessverre som en dødsulykke. Fryktelig trist! Les om det på VG Nett Sitér dette innlegget Link to post
Tommelise Svart 11.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2009 Det var trist! Sitér dette innlegget Link to post
Rångepådl Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Det endte desverre med to dødsfall. Det går rykter om at føreren var uoppmerksom et lite øyeblikk ved justering av en stol. Fort gjort. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.