Jump to content

Anbefale en kvalitetspumpe for å pumpe jolla skikkelig opp?

Hallaron

Recommended Posts

Hva slags pumpe har du idag? fotpumpa som fulgte med?

Jeg har kjøpt elektrisk pumpe fra West system, men ikke fått prøvd den på annet enn luftmadrassen enda, så tør ikke uttale meg om hvordan den funker på Aquaquicken

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Jepp det er den medfølgende fotpumpa jeg har brukt frem til nå. Husker det var noen som fortalte meg at de hadde kjøpt seg en annen pumpe som gjorde at det var "en lek" å få pumpa gummibåten skikkelig opp med. Husker bare ikke hvem det var som snakket om dette, derfor spørsmål til orakelet ; Baatplassen.no :lol:

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Jooo det er nok riktig, har vært inne på tanken om å stå opp klokka 4 en morgen og pumpet den da. Når varmen kommer utover dagen vil den bli noe hardere, men nå blir det jo snart 20 grader døgnet rundt, så da går ikke det ... :cool: :cool:

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

fikk idag prøvd Westsystem pumpa, den funka bra til å begynne med, men ga opp før trykket ble aksepabelt.

Men greit å slippe mesteparten av pumpejobben, klarer fint å ta siste rest med fotpumpa (som vel er fra Achilles)

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...