båtn2 Startet 11.Juni.2009 Del på Facebook Startet 11.Juni.2009 (redigert) Jeg vurderer å kjøpe en båt i Oslo, er det noen som kan hjelpe meg med distansen fra Oslo til Bergen sjøveien? Redigert 11.Juni.2009 av Ex. Grandezza 31 (see edit history) Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
ÅtteGlass Svart 11.Juni.2009 Del på Facebook Svart 11.Juni.2009 I følge Kystverkets distansetabell 374 nautiske mil. Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
nives Svart 11.Juni.2009 Del på Facebook Svart 11.Juni.2009 http://www.acscdg.com/ Se side 49 http://www.sms1835.no/Dokumenter/SMS_almanakk.pdf Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
båtn2 Svart 11.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2009 Takk skal du ha Sitér dette innlegget Quicksilver Link to post
Frøken Fryd Svart 11.Juni.2009 Del på Facebook Svart 11.Juni.2009 Jeg hadde meg en tur østpå i fjor og det er vel litt over 300nm til Tønsberg hvor jeg snudde (er ikke så mye mer å se da () Hvis du skal gå en ren etappe med planende båt kan du regne en liten uke, skal du ta det som en fin tur ville jeg spandert to uker på turen hjem. Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 11.Juni.2009 Del på Facebook Svart 11.Juni.2009 Forøvrig enkelt å finne avstanden mellom havner ved å bruke Google Earth. Trykk på linjalen oppe i verktøylinjen, velg arkfanen 'Bane' og en passende måleenhet så kan tegne ruter og beregne seilingsdistanser det du måtte ønske. Ganske nyttig når du skal planlegge lengre helgeturer og ferier Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
-morten- Svart 12.Juni.2009 Del på Facebook Svart 12.Juni.2009 Om man skal gå denne distansen så har en jo altid sjøkart for denne strekningen og da er det kjappeste og enkleste å tegne inn ruta i karttet og bruke passar og linjal!! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.