Guest Einar Startet 9.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2004 Trenger en ny oljetrykksmåler og giver til min Volvo Penta MD 11 D . Kjøpte ny båt i høst men oljetrykkmåleren var defekt noe som kunne endt i totalt motorhavari forleden da det oppstod en lekkasje fra oljefilteret. Orginalt koster vel dette flesk så mitt spørsmål er om noen vet hvor man kan få kjøpt uorginalt som passer eventuelt om dette lar seg bestille fra en forhandler i Sverige og om det er mye å spare på dette. Sitér dette innlegget Link to post
TommyJ00 Svart 9.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2004 Trenger en ny oljetrykksmåler og giver til min Volvo Penta MD 11 D . Kjøpte ny båt i høst men oljetrykkmåleren var defekt noe som kunne endt i totalt motorhavari forleden da det oppstod en lekkasje fra oljefilteret. Orginalt koster vel dette flesk så mitt spørsmål er om noen vet hvor man kan få kjøpt uorginalt som passer eventuelt om dette lar seg bestille fra en forhandler i Sverige og om det er mye å spare på dette. Det du skriver sier vel alt. Du kunne ødelagt motoren pga defekt oljetrykksmåler. Er det da verdt å stole på en uoriginal/billig løsning. Mulig dette holder, men jeg byttet alle instrumentene mine i fjor til VDO både følere og manometer. Her følte jeg at det var feil kjøpe noe "halveis". Sikkert mange meninger om dette, men jeg ville kjøpt et annerkjent godt merke som du vet du kan stole på. Det gjør jeg nå med mine både på temp og oljetrykk. mvh GipsyGirl Sitér dette innlegget Link to post
Marton Svart 10.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2004 Ca. 1000,- komplett for en go en. og ca. 150,- for en som er go nok hoss Biltema (ikl. giver) Husk gjenge dim. Jeg ville satt in en dobbel med alarm giver. Sitér dette innlegget Link to post
_PiPp_ Svart 10.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2004 det kjøper du på din lokale båtutstyr-butikk. det sitter jo VDO instrumenter originalt i VP sin instrumentserie, så disse er jo helt topp! Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 10.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2004 Og Wema sine målere er VDO/Volvo kompatible. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.