Jump to content

Oljetrykkmåler

Guest Einar

Recommended Posts

:nonod:

Trenger en ny oljetrykksmåler og giver til min Volvo Penta MD 11 D . Kjøpte ny båt i høst men oljetrykkmåleren var defekt noe som kunne endt i totalt motorhavari forleden da det oppstod en lekkasje fra oljefilteret.

Orginalt koster vel dette flesk så mitt spørsmål er om noen vet hvor man kan få kjøpt uorginalt som passer eventuelt om dette lar seg bestille fra en forhandler i Sverige og om det er mye å spare på dette.

:yesnod:

:nonod:

Trenger en ny oljetrykksmåler og giver til min Volvo Penta MD 11 D . Kjøpte ny båt i høst men oljetrykkmåleren var defekt noe som kunne endt i totalt motorhavari forleden da det oppstod en lekkasje fra oljefilteret.

Orginalt koster vel dette flesk så mitt spørsmål er om noen vet hvor man kan få kjøpt uorginalt som passer eventuelt om dette lar seg bestille fra en forhandler i Sverige og om det er mye å spare på dette.

:yesnod:

Det du skriver sier vel alt. Du kunne ødelagt motoren pga defekt oljetrykksmåler.

Er det da verdt å stole på en uoriginal/billig løsning. Mulig dette holder, men jeg byttet alle instrumentene mine i fjor til VDO både følere og manometer. Her følte jeg at det var feil kjøpe noe "halveis".

Sikkert mange meninger om dette, men jeg ville kjøpt et annerkjent godt merke som du vet du kan stole på. Det gjør jeg nå med mine både på temp og oljetrykk.

mvh

GipsyGirl

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...